
A kihívás nagy volt, hiszen a keresett adatok nem csak, hogy nem léteztek, de valójában nekünk kellett kitalálni, hogy a feladathoz milyen adat lenne hasznos.
Magas értékű ügyfelek felkutatása a Google Maps segítségével
A feladat
Az volt a feladat, hogy olyan kereskedelmi vagy ipari ingatlanokat azonosítsunk, amelyek bizonyos méretű napelemrendszerrel rendelkeznek, lehetővé téve ügyfelünk számára, hogy a legnagyobb értékkel bíró ügyfeleket célozzák meg – de a gyengébb minőségű leadekre, ne kelljen erőforrást pazaolniuk. A cél egy kreatív, pontos, megbízható, de a teszteket követően felskálázható módszer kidolgozása volt.
A kihívás
A megújuló energia szektorban a nagy hatékonyságú energiagazdálkodási termékek vagy szolgáltatások értékesítése pontos ismeretet igényel arról, hogy mely vállalkozások vagy ingatlanok használnak már napelemes rendszereket, és azok milyen kapacitással működnek.
Egy energioptimalizálási megoldásokat kínáló cég egy hosszú lehetséges ügyféllistával keresett meg minket, azzal a céllal, hogy azonosítsuk azokat, akik legalább évi 200 000 kWh-t termelő napelemes rendszerrel rendelkeznek – ez volt a kulcsfontosságú küszöbérték a termékkínálatuk szempontjából.
A megoldás
Olyan megoldást fejlesztettünk ki, amely a Google Maps API-t, valamint műholdképeket és egyedi elemzési logikát használ a napelemes rendszerek felkutatására és minősítésére, a meghatározott termelési kritériumok alapján.
Főbb lépések
Eredmény
A projekt egyedi, magas értékesítési potenciállal rendelkező helyszínekből álló B2B érdeklődői listát eredményezett, amely lehetővé tette az ügyfél számára, hogy:


A kihívás nagy volt, hiszen a keresett adatok nem csak, hogy nem léteztek, de valójában nekünk kellett kitalálni, hogy a feladathoz milyen adat lenne hasznos.
